SERVICE SKRÆDDERSYET TIL DIG

At eje hegn, låger, porte og bomme behøver ikke at være dyrt. Alle vores produkter kan med tiden få brug for vedligeholdelse, eller en reparation efter et indbrud, påkørsel og lignende.

Indgår du en serviceaftale med os, fungerer det som de fleste andre typer af abonnementer. Du kontakter os, når et af dine produkter har brug for vedligeholdelse eller en reparation – så klarer vi resten. Det er enkelt og bekvemt. 

Har du en serviceaftale hos os, kommer vi og besøger dig mindst én gang om året for løbende vedligehold af dine produkter, hvor vi efterser og kontrollerer de produkter som indgår i din aftale. 

Skulle du i mellem disse årlige besøg, få brug for vores hjælp, er vi med en serviceaftale til rådighed døgnet rundt.

Vi kommer til dig, når du har brug for det!

VI KAN HJÆLPE DIG MED DET LOVPLIGTIGE EFTERSYN

Løsninger der indeholder automatiske porte og låger, eller andre fuldautomatiske produkter er underlagt nogle krav fra f.eks. Arbejdstilsynet omkring produktets sikkerhedsfunktioner, som skal hindre skader på personer og andet ved brug. (jf. Maskinregulativet)

Kort fortalt, betyder det at løsningerne er underlagt et krav om mindst ét dokumenteret årligt eftersyn med kontrol og eftersyn af sikkerhedsudstyr og dets funktion.

VI KOMMER TIL DIG, MINDST ÈN GANG ÅRLIGT

Vi vil gerne være de bedste og mest grundige. Det gælder også, når vi laver serviceeftersyn. Derfor tager vi os den tid, der skal til, for at undersøge tingene ordentligt. 

Når vi igangsætter en ny aftale, vil vi som det første, besøge dig, så vi sammen kan fastsætte den helt rette serviceaftale til dig.

Mindst én gang årligt gennemgår vi jeres hegn og sørger for 

nødvendigt vedligehold som opstramninger og fastgørelser. 

Manuelle porte og låger som indgår i hegnet, bliver også efterset og justeret som en del af servicebesøget.

Et løbende vedligehold af hegnet vil give jer en større sikkerhed, og vil typisk også medføre færre reparationer i fremtiden. 

Vi sikrer at alt fungerer efter hensigten. 

Fælles for vores services er, at vi ikke kun kontrollerer om alt er i orden – vi foretager også småreparationer og forebygger problemer. Derudover får du adgang til vores eksklusive 24/7 tilkaldeservice samt rabat på reparationer mellem servicebesøgene.

Tilkaldeservice

De fleste tilkald sker indenfor normal arbejdstid, og kræver ikke noget abonnement for at vi rykker ud senest dagen efter. Har du brug for hurtigere responstid, behøver det ikke koste en bondegård. Med en serviceaftale på hegn eller serviceaftale på porte hos ISHØJ HEGN A/S får du adgang til en eksklusiv 24/7 tilkaldeservice.